søndag 12. desember 2010

don Quijote

Eller bare quotes. Gikk gjennom notatblokka på ifånen og der var det en del, helt tilbake til juni! Vi kjører på.

Du er drømmedama, som Siste Reis, åpen 365 dager i året og det er ingenting som hefter.
-Marius

Det er en tid og et sted for alt, og dette er ikke tidspunktet for hagedamprat!
-Daniel

Her er det noen på ordleken:

Kastanjett - Jetfly

Jon: Rennebæsj
Dagny: Bæsjelukt
Jenni: Ikke av meg??!

Det er ingen som tar meg særiøst bare fordi jeg hikker!
-latterlig full blondine på Seb's

Ting sprenger, sånt skjer, det pleier faren min å si
-Daniel (Daniel er mørk, derfor er dette gøy)

Knut Erik: Det lukter nach
Dagny: HASJ?

Du er god til å komme men du slår ikke?
-husker ikke

Jenni: Det ser ut som det vokser hattifnatter ut av trærne
Dagny: Taterhatter?

Marthe om rompehullet sitt:
Stay there! SITT

Og avslutningsvis vil jeg fortelle at jeg har blitt fortalt at bloody mary skal bli drukket av ketchupflaske, og siden jeg drakk 10 forrige dagen så får jeg ikke prostatakreft.

Og Malin BLI FRESK! DU SKAL PÅ DENNE LISTA DU OG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar