mandag 6. desember 2010

Insert brain ASAP

Dumme DUMME Jenni.

Scenario:
Jeg klager, syter, strever, skriver og får nesten KRAMPE i hånda fordi jeg skriver essayet mitt for hånd.
Der jeg sitter og banner, så streifer også tanken meg hvorfor jeg på død og liv må sende oppgaven inn både digitalt og på ark. Til slutt blir jeg ferdig, fire håndskrevne a4-ark. Flink Jenni tenker jeg.

I dag ser jeg på fronter at det er ting vi må ha med i essayet. Sint blir jeg fordi jeg har jo da skrevet hele dritten, og tenker at dette er jo UTROLIG stress å måtte gjøre igjen.
Sender så mail til lærer:

Hei!
Jeg har gjorde ferdig oppgaven i går og skrev den for hånd på papir osv, men så nå at du har lagt ut rettningslinjer på fronter, og det er noe jeg mangler, så spørmålet er: kunne jeg ha bare ha tilført den det den mangler sånn på slutten? Siden jeg har skrevet inn alt for hånd allerede, så er det så kjipt å måtte skrive den på nytt, og mye enklere å bare legge til litt på slutten, men da blir den "håndskrevne" litt lengre enn tusen ord da, også blir den ikke helt lik den digitale.. Men er det greit?
Mvh. Jenni

Så. Gruppearbeid. Jeg klager over dette og sier at jeg håper på positivt svar fra lærer.
Og da slår det meg. Det finnes noe som heter printere nå i den nyere tid.

Hei.
Glem det du.. Jeg er dum. Kan jo bare skrive den ut.
Mvh. Jenni

Well done Jenni. Well done.

2 kommentarer: