fredag 19. november 2010

Dag 1! E-N, EN, B for Bra!

Dag 1 - yep, jeg skal skrive 10 ting om meg sjæl

1: Jeg syntes ikke at det er så lett å skrive ting om meg selv.
2: Musikk betyr mye for meg, jeg vil ikke si alt, men nesten.
3: Hvis jeg ikke får røyk er jeg umulig å ha med å gjøre
4: Hvis jeg ikke får kaffe er jeg umulig å ha med å gjøre
5: Jeg er sinnsykt fan av mamma. Hu er best
6: Livsmottoet mitt er "enten så går det bra, ellers så går det over", og jeg prøver etter beste evne å følge det hver dag.
7: Jeg er veldig naiv, men også utrolig kritisk, dessverre på feil tidspunkt, som oftest.
8: Jeg dagdrømmer hele tiden
9: Jeg roter meg bort med ord, og sier mye dumt, men folk ler så jeg syntes det er greit.
10: Jeg er utrolig fornøyd med livet mitt sånn som det er nå :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar