mandag 29. november 2010

Jennis middagstips!

Siden jeg er lite fan av å lage mat aleine, å lag mat til meg sjæl og generelt det å bevege på seg unødvending - ble middagen i dag, rolig nok, noe jeg fant i skapet. Her starter oppskriften:

You need: 1 pose med potetmosmixting + 1 pose med carbonarasaus.

Disse to posene trenger melk. Jeg hadde ikke melk.
Tenkte så: to like blir uansett pluss. Så 2 minus melk blir melk.

Kok saus (dette er da det vannet som først skal kokes i potetmostingen)
Ta oppi resten av vannet (du skjønner tegninga når du står med potetmosposen) også potetmosposepulveret.

Tædæ! Du har nå en litt tynn potetmos, som har en fryktelig rar konsistens, smaker ikke spesielt godt, og når du har spist nok så før du følelsen av at det sveller inni magan din (her er jeg også litt nysgjerrig på om det er noen som har noe info om dette? Blir bare mettere og mettere her jeg sitter og er neeeeesten bekymra. Bare nesten da)

Ta hele dette middagstipset med en klype salt -HAHAHAHAHAHA

Så nå er det bare å ende livet sitt. Blikke no bra husmor ta detti for å si det slekk!
f9z.

2 kommentarer:

  1. Du smakte helt klart ikke maten min i går :P
    Kom på pannekaker! :D

    SvarSlett