tirsdag 23. november 2010

Dag 6! sex.

Dag 6 - 10 gjenstander du ikke kan leve uten (kan jo leve uten alt dette, men det blir ikke så behagelig)

Tid for tingenes tilstand

1: Kake
2: Iphonen min. Dette er jo verdens flotteste ting. Trenger EGENTLIG ikke mer enn den
3: Panelovnen på rommet mitt. Den kunne jeg jo forøvrig leve uten denne uka siden den tydeligvis skulle DØ.
4: Bøtta og Magohny, helt klart. Jeg har jo ikkeno liv uten dere.
5: Kunne sikkert ha overlevd uten alkohol, men jeg vil påstå at det er en stor del av mitt sosiale liv.
6: Jester. Fast følgesvenn med 6 strenger.
7: Jeg kunne jo ikke ha levd uten kroppen min aaahahaaahaahaa ok: stereoanlegget og cd-samlinga.
8: Solbrillene mine. Skydder meg for sol og skam rett som det er.
9: Tannkrem. Du sa du skulle gi meg hvitere tenner, forbanna løgner.
10: Senger. Fy faen jeg digger senger. Eller evt sofaen hos Malin som funker som en seng. I love my life.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar