onsdag 24. november 2010

Dag 7. Kakesorter

10 viktige personer: (blir nok lignende mer på "10 grupper med viktige personer")

1: Familien. Den er så stor så jeg gidder ikke å nevne alle. Da må jeg ha MÆTT med tall, og jeg har bare 10. Ynsyl
2: Daglin (f9z f9z)
3: Landestyreren (De som styrer landet). Det hadde ikke jeg klart. Hadde vært gøy å skrive kongen, men han styrer jo ikke så mye så jeg hopper over han. Sjøl om jeg syntes han er kul med hatt.
4: Vaktmesteren min. Han fiksa panelovnen min.
5: De folka som lager kakene jeg spiser, stort sett kantinepersonellet i HIHM-kantina for tida da med andre ord.
6: Motorpsycho!
7: Egen linje til mormor og mamma.
8: Folk som jobber på plasser som gjør livet mitt litt bedre. Takk til matbutikker og barer.
9: Den lille kulten som kaller seg for venna mine. Jeg veit dekk lik meg litt.
10: Nei faen heller. Kongen med hatt.


Det slår meg at jeg er skikkelig ræva på disse "topp 10" greiene.
Nå skal jeg og Malin skrive blogg om designertamponger på hennes blogg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar